Friday, April 13, 2012

:: beriadah ::

lama tak bersiaran..
bukan kebizian tapi kemalasan sajer..
apa2 pon mommy ingin merakamkan ribuan terima kasih buat pihak kesatuan kerana memasukan kedai kami itu sebagai salah satu tuntutan kepada pihak pengurusan..
harapan kami juga agar bisnes kami kembali seperti sediakala.. hehe:))

aqeem dah semakin baik..
skool masih jugaks ponteng dek mommy dia yg selalu lambat.. ngee:P
kedai tutup.. so kemalasan yang amatla.. hehe:))
jgn bagi tiket ya boss..  hihi

alhamdulillah syukur kepada allah untuk nafas2 yang diberikan..
terima kasih untuk semua rasa suka, duka, susah senang,
sihat sakit yang mewarnai kehidupanku..
semoga jangan black and white sajer..

layanzz kami beriadah di court badminton dekat umah..

 zasss..







2 comments:

Ietams said...

Best jugak badminton ni..kalu dok kl ni nak kene cari court, kat kampung takyah cari court, main je kat laman

bondaqeem said...

betul tu ieta..