Thursday, October 24, 2013

:: my first walker ::


this is my first walker.. 
saya belum boleh duduk lagi.. 
apatah lagi berjalan..
tapi saya sangat2 suka berdiri.. 
dan berjalan2 ala megais2 gitu..
when orang riba saya.. 
sya akan tolak badan saya 
or angkat montot saya supaya saya boleh berdiri..
sebab tu mommy saya belikan saya walker.. 
agaknya mommy saya penat kot asek pegang dan berdirikan saya..
saya duduk kejap2 aje.. oklah..  
kalau lelama nanti saya sakit pinggang.. 
bile saya dah sakit.. 
saya akan menjerit2 bagi satu rumah riuh..
untuk mintak tolong orang kampung datang angkat saya.. hihi
inilah walker saya..
beberapa minit pertama saya didalamnya
sangat berasa sangat teruja
sbb boleh berdiri dan gerak2.. 
saya tekan all the bunyi2an..
namun selepas tu saya rasa mcm org dah xbagi perhatian dah kat saya
mommy saya asek dok mengemas kat dapur or cook something at the kichen..
abang saya plak dok sibuk dengan B-daman dia..
saya rasa xbest.. so saya jerit2lah..
semua mesti meluru ke arah saya..hihi:))
seronoknya..

 

No comments: