Monday, January 28, 2013

:: redha diri ::

happy monday guys..
happy working to mommy..
but not so really happy because aqeem is not well at mokteh's place..
teringin nk ameh halfday
tp petang got meeting la pulaks..
and esok plaks plan for AL
nak settlekan pertukaran tadika aqeem dengan sekolah aqeem for next year belah pagi
and belah petang pulaks ada check up..
so stress that my HB gonna be low lagi..
remedi from Ibu adam.. xsempat cuba lagi.. huhu:((
kalau sempat petang ni cuba dapatkan bahan2nya..

its gonna be sixth month preggy this week..
rasa takut bersalin dan memacam benda baik dan buruk
dah mula menular dan menerjah ke dalam diri
all worse case scenario yang dapat fikir pom dok berlegar2 dalam fikiran..
mommy banyak salah dan durhaka pada suami jugaks..
orang kata ini boleh menyebabkan susah nak bersalin
i am too ego too..
walau apa2 pon mommy redha..
buat suami mohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap
doaku semoga Allah membuka hatimu untuk buat apa yang terbaik..
belajar dari kesilapan dan terbuka menerima teguran..
ketahuilah nahawa..
its EASY to forgive but i so damn HARD to forget..

mommy cuma insan biasa
yang sekarang sedang berjuang untuk terus hidup
yang sedang berperang dengan perasaan sendiri
demi mencari redha Allah..

walaupon saya masih merasakan saya benar
tapi saya memaksa diri ini
yang keras hatinya
yang degil sikapnya
yang kasar bahasa
yang pemarah orangnya
yang tinggi egonya
menyusun sepuluh jari
memohon maaf kepadamu..
redhalah..
kerna saya juga sedang memaksa diri saya juga untuk redha..
dengan takdir Allah ini..

wasalam.

 

No comments: