Friday, November 23, 2012

:: aduh! sakit kepalaku ::

salam jumaat.. 
salam penghulu hari.. 
sejak 2 3 hari ni xtau kenapa mommy sakit sgt kepala..
 cuti tahun pon dah nk abes.. 
byk lagi perlukan cuti ni.. huhu:)) 
 mood keje.. on off aje.. 
owh! kenapa saya xkaya ya.. wahaha.. 
kalau tak xyah keje kan.. 
duk rumah je buat apa yang suka.. 
 teringin nk buat macam2 tapi masa belum mengizinkan.. 
xperlu kaya untuk buat macam2 kan.. 
yang penting perancangan yang betul..
dan reda dengan penentuanNya.. 
 apatah mommy merapu pagi2 ni.. 
ini adalah disebabkan kepala dah xbetul..
kepala berat sangat.. sakit xhenti2.. 
bile nk bangun dr sujud atau rukuk tersangatlah sakitnya.. 
try my best untuk xmakan ubat2an dadah.. 
tengokla macamana nanti.. 

 
pusing, 
sakit, 
menikam.. 
owh! xpernah di uji sakit macam ni..
ini sikit sahaja mommy.. penderitaan gaza lagi hebat..
jadi.. xyah kecoh2 no..
hihi
selamat hari jumaat guys..
semoga semuanya baik2 belaka..
take care..
bubye..

 

2 comments:

Zatil Hulwani said...

kesian mommy...kene banyakkan rehat ni mommy...

bondaqeem said...

aah la zatil..nk rehat jugak tp keje mommy ni byk sgt.. huhu:))itupon asek masuk lambat bos dah jeling2.. hihi:))