Wednesday, August 11, 2010

:: selamat berpuasa ::

salam semua..

rasa macam berzaman dah tak hupdate blogku ini..

sangat2 sebok menyebokkan diri dengan rutin2 harian plus no intenet diopis.. lagipon haku tak nak mystaff tau myblog.. hehe:) lagipon haku ari2 bising2 xbagi dorang berfacebook kat pejabat takkanla.. boss plak dok berfacebook and blogging rite.. hehe:0

dikesempatn ini mommy nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam walau dimana jua berada.. buat teman2 rapat renggang dan jauh.. semoga mendapat barakah dibulan yang mulia ini..

to my mom and dad.. mohon ampun dan maaf sempena bulan baik ini.. jugak selamat bersedia for mengerjakan haji.. hehe:) mydadd sampai high blood presure dia.. pegi checking and kususu haji.. get well soon tok ayah.. aqeem cakap..

tuk yg xboleh sebut sini.. xpayahla sebut.. hahaha..

salam ramadan semua!

daa.. sambung keje.. tetiba bulan posa aku kena keje shif.. sabau jek..


::

2 comments:

Azman Md Safiee said...

Musafir Family Home Jasin Melaka Promotion Price RM70/night.Blog http://jasinhomestay.blogspot.com @ 0123736548

bondaqeem said...

cepat2.. sape nak booking cepat!!!.. hehe:)